Eric en Michelle in Brazilië!

Lencois

Reacties

Reacties

Inge

Mooie foto's hoor, alleen ik mis jullie!
Jullie mogen er ook wel een keer op.....ik ga bijna denken dat jullie gewoon in Scheveningen aan het strand liggen en foto's van internet af halen en die erop zetten.
Hoe is het met de sexy mannetjes?
groetjes uit Geffen

Ps: De zon schijnt......ik moet mijn ramen wassen...

gaby

Hey reizigers,

Wat een avontuur en jullie zijn nog niet eens op de helft! Mooie verhalen en foto's, hoor!

In het JBZ alles goed, 2 nieuwe parttime collega's gevonden. Tevens hebben we gisteren ons secretaressedaguitje gehad.

We zijn uiteindelijk in Uden bij een ouderensoos terecht gekomen voor de samba percussie workshop, was erg leuk. Collega's nog even voor de gek gehouden met keuze uit: workshop kaarten maken, volksdansen en oud hollandse spelen ;-). De collega's sloegen erop los. Daarna heerlijk tapas gegeten bij 't Zusje.

Jij wist het, was deze foto trouwens een hint voor de collega's ?

Tot mails

Michelle

Hey Gaby,

Ik zie het helemaal voor me, collega's op de vuist :-)
Ik moest inderdaad aan jullie uitje denken toen we dit optreden zagen, ben blij dat het leuk was. En fijn dat er 2 'nieuwe' (Sascha?) collega's zijn gevonden!

Groetjes,
Michelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!