Eric en Michelle in Brazilië!

Echt het aller-allerlaatste verhaal....

Even ter beeldvorming: we liggen bij het zwembad, op de achtergrond klinkt braziliaanse muziek uit de boxen, de zon schijnt volop, en ondertussen zijn mijn nagels aan het drogen: net even pedicure en manicure laten doen, en dat voor maarliefst 10 eurootjes, wat een luxe. Tsja, zo ben je aan het aftellen, en zo ben je een laatste verhaal aan het posten op het weblog, pffff, vreemd hoor. Maargoed, het moge duidelijk zijn dat we een fantástische tijd hebben gehad, en Brazilië heeft onze verwachtingen zelfs overtroffen. Het is ongelooflijk dat een land als Brazilië per jaar gemiddeld 5 miljoen toeristen trekt, tegen bijvoorbeeld zo'n 75 miljoen toeristen voor Frankrijk. Ze hebben hier dus duidelijk nog niet door dat toerisme booming business is. Het leuke daarvan is wel dat we heel vaak tussen de locals waren, als enige toerist, en dat is wel lekker authentiek. Oh ja, nog een goeie grap: we kregen een mailtje van Netty dat ze alles afgezocht hadden naar de sleutels van het gastenhuis. Of we haar even konden vertellen waar we de sleutels verstopt hadden. Oeps......ik had de sleutels nog in mijn rugzak! Haha, ze konden er wel om lachen gelukkig. De kinderen hadden gezegd dat wij express de sleutels mee wilden nemen naar Nederland zodat we thuis konden laten zien dat we een huis hebben in Brazilië :-) De volgende ochtend hebben we meteen de sleutels aangetekend laten versturen, dus dat komt wel goed. Ik zeg, goeie actie Michelle ;-) Update vd ziekenboeg: met mij gaat alles prima, maar Eric zijn voet is helaas nog flink gezwollen en hij kan nog steeds niet goed lopen. De warmte is misschien ook niet echt bevordelijk voor het verminderen van de zwelling. Thuis maar even kijken hoe het gaat, misschien is fysiotherapie nog een goeie optie voor een goed herstel. Voor de rest vullen we onze laatste dagen met relaxen bij het zwembad, 's-middags een drankje drinken aan het strand en 's-avonds een lekker hapje eten. Gisteravond heeft Daniel nog een heerlijke pasta voor ons gemaakt, lekkerrrr. We zijn er eigenlijk helemaal klaar voor om weer naar huis te gaan. Het is fijn om iedereen weer te zien en binnen 'handbereik' te hebben :-) Ik vind het wel een héél raar idee dat ik maandag niet linksaf richting JBZ fiets, maar rechtsaf richting de Maaspoort. Ik ga jullie wel missen hoor, (ex)collega's!!! Aangezien ik geen zin heb om met 40 graden (gevoelstemperatuur) naar het verderop gelegen internetcafé te gaan om daar, al wegzwetend, de laatste foto's te uploaden, schuif ik dat op naar donderdag, dan kunnen we ze op het vliegveld nog even posten. Bij deze willen we iedereen bedanken voor het lezen van al onze avonturen, en voor alle leuke reacties op het weblog, was elke keer weer superleuk om te lezen! Ciao! Liefs M&E

Reacties

Reacties

Janneke

Eric en Michelle, bedankt voor jullie leuke reisverslag. Ik heb het iedere keer met pkezier gelezen.Een hele goede terugreis.
En sla zeker nog een keer linksaf naar het JBZ want ik wil je heel graag weer een keer "live" zien. Anders een keer afspreken......????

Sacha en fam

Hoi Bellie en Eric,

Eric ik heb met je te doen hoor, weet maar al te goed hoe pijnlijk verstuikte/gescheurde enkelbanden zijn. We hebben genoten van jullie prachtige verhalen en zijn blij dat we mee op avontuur mochten. Nederland is nu op zijn mooist en we verheugen ons op jullie komst.
Eric valt gelijk met zijn neus in de opkomende Oranje sfeer, je komt de supermarkt niet uit zonder een of andere oranje hebbeding.
Er wordt vollop gefietst, geskate, gewandeld, concerten, bbq kortom het leven is mooi hier in de polder.

tot heel gauw weer ziens
veel liefs
Sacha en fam

Miep

Michelle en Eric..... Heel veel dank voor jullie prachtige verhalen en leuke foto's... Ik heb echt mee genoten van jullie avontuurlijke reis...... Geweldig interessant, hoor.......En ook nog goede dingen gedaan, complimenten! :)
Ik wens jullie een hele goede terugreis en thuis ook heel veel geluk samen. Door zo'n reis kan het NOOIT meer STUK!
Liefs, Miep

Marleen

Ik heb ook genoten van jullie verhalen. Fijn dat behalve de voet van Eric alles goed is gegaan. Ik ben inmiddels geopereerd aan mijn hernia en het gaat redelijk goed. Morgen ga ik met Evelien een weekje naar Malaga om eens goed bij te komen van alle ellende. Hoop dat je toch eens een keertje weer langs komt in het "gesticht" en dan het liefst op een woensdag als ik er weer ben. Goede reis terug samen en tot gauw.
Liefs, Marleen

george en joke

Wij willen jullie bedanken dat wij toch mee mochten reizen via de mooie verhalen en foto"'s.
Zo waren jullie ver weg maar toch dichtbij. Een goede vlucht naar huis Eric sterkte met je enkel gelukkig dat Michelle kan tapen, fijn zo"'n vriendin. we zien elkaar weer in het Hollandse......dikke knuffel en geniet nog even samen aan het zwembad.

Marlon

Dit is echt n super mooi reisverslag geworden! Geniet nog even en n goede reis gewenst. Idd zoals Janneke zei, sla nog eens linksaf. Veel succes met je stage. Groetjes Marlon

Inge

Ja hee, wat moet ik nu lezen voor het slapen gaan!!!!!

Simone

He jammer dat was het weer voor jullie, ook jammer voor mij was altijd even een leespleziertje. Een goede terugreis en we spreken snel een x af om de verhalen horen en foto's te bewonderen. Tot snel.

Viola

Bedankt voor al jullie verhalen, top om zo met jullie mee te leven. Het klinkt echt als een geweldige tijd!
En Michelle: wij missen je al, maar de gedachte dat je zo dichtbij bent en toch niet hier, dat is wel raar hoor... kom maar gewoon gauw eens langs voor een bakkie!
Succes op je stage!

atedijk@hotmail.com

Lieve Michelle en Eric,
Een hele goede thuisreis toegewenst en het was ontzettend leerzaam om jullie verslag te lezen. Wij komen niet meer in Brazailië in dit leven, maar dank zij jullie hebben we toch wel het gevoel een beetje mee te kunnen reizen. Welkom in Maaspoort a.s. maandag Michelle.
Liefs van Betty en Ate.

Petje konijn

Bedankt voor jullie Brasil Blog en alvast een fijne vlucht!

Lisanne

Goede reis terug!! En we missen jou hier ook op de poli, maar ontzettend veel plezier met je stage! :-)

Groetjes Lisanne

Marijke

He kanjers, wat is het omgevlogen en wat hebben jullie genoten. Heerlijk om zo al jullie verhalen te lezen. Toch ook weer blij dat jullie terugkomen. We hebben zoveel om bij te praten.
Lieve kusjes Marijke

Yvette

Vergeten jullie mijn capibara niet? ;)
Super leuk om al jullie verhalen gelezen te hebben, het lijkt me echt verschikkelijk indrukwekkend daar! wie weet ga ik jullie op een dag wel achterna. (als ik ook zo oud ben dan he! ;)) Heb een veilige vlucht terug!
Liefs, Yvette

angelique

Oh wat jammer dat het er al weer op zit voor jullie! En wat jammer voor mij dat ik jullie geweldige reisverhalen niet meer kan volgen. Ik heb er ontzettend van genoten!
Ik wens jullie een hele goeie reis terug en michelle kom aub nog effe een keer binnen wippen bij het JBZ. We missen je enorm!
Heel veel succes met je stage en hopelijk tot gauw!!

ciao!
groetjes Angelique

Thea

Hey Michelle en Eric,

Een goede reis terug, Eric steunkousje om je enkeltje?
Met het pootje in het koude poeliebadje?? Sterkte ermee!
Ongelooflijk dat het alweer voorbij is voor jullie, maar wat een geweldige tijd hebben jullie daar gehad!
Zal wel ff wennenzijn om weer te "landen"en dan ook nog op een nieuwe werkplek!
Niet "sla nog eens linksaf", je bent het aan ons verplicht!!
Die collega's op Maaspoort kunnen best ff even zonder jou! Woensdag is prima wat mij betreft want dan werk ik altijd haha.
Kom veilig thuis!!

Groetjes Thea

Inge

Hee Erig en Michje, laatste dagje vandaag. Ik weet niet hoe laat jullie vliegen, maar het einde is echt in zicht!
Ik hoop dat het een beetje met je pootje gaat Erig, zeker nu je het vliegtuig in mag. Ik wens jullie een fijne, rustige vlucht toe met veel ruimte!
Verder lekker rustig thuiskomen en als jullie weer toe zijn aan slappe Hollandse klets.....dan moet je mij bellen!!!!!
Tot snel lieffies......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!