Eric en Michelle in Brazilië!

Aftellen

Nog 29 dagen, 11 uur, 52 minuten en 45 seconden, kortom: WE ZIJN AAN HET AFTELLEN!

Tweetravelguides (drie, inclusief Buenos Aires), woordenboeken, landkaart van Brazilië,tig you-tube filmpjes en een paar inentingen verder zijn we er hélemaal klaar voor: Brazilië, here we come!

Als jullie het leuk vinden om onste 'volgen' dan kun je rechts onder je emailadres invullen. Je krijgt dan een mailtje als wij weer een verhaaltje en/of foto ophetweblog gezet hebben.

De eerste 4 dagen verblijvenwe in Salvador, bij de volgende Pousada:

Het kan erger hè

Laughing

Onze vluchtgegevens zijn:

3 april: Amsterdam - Lissabon, 11.45 - 13.45 (TAP TP663)

Lissabon - Salvador, 16.45 - 21.25 (TAP TP19)

31 mei: Salvador - Lissabon: 17.25 - 5.40 (1 juni) (TAP TP22)

Lissabon - Amsterdam, 07.05 - 11.00 (TAP TP664)

De vluchtgegevens zijn nog onder voorbehoud.

Até breve!

Michelle & Eric

Betty

Lieve Michelle en Eric,
We hadden het gisteren nog over jullie en nu krijgen we het enthousiaste verhaal van jullie voorberreinding en aftellen binnen.
We volgen jullie met liefde en plezier!!
Betty en Ate

Betty

fout geschreven: ik bedoel voorbereiding

Marton en Janneke

Lieve Michelle en Eric,

Wij zullen jullie reis met plezier en interesse volgen, benieuwd wat de tocht gaat brengen aan avontuur en mooie kiekjes! Wel lastig om niet in die prachtige Pousada te blijven hangen :)

Het is nog te vroeg om goede reis toe te wensen, daar kiezen we nog een goed moment voor!

Veel voorbereidingsplezier toegewenst vanuit POESada (
blijf het een mooi woord vinden), Hintham...

X Marton en Janneke

Harry, Sacha, Emma en Mara

Hoi reislustige,

Wat een prachtige Poesada, lekker dicht bij het strand. Wat een heerlijk avontuur gaan jullie tegemoet. We zijn blij dat we jullie verhalen en foto´s kunnen volgen via deze blog.

veel liefs en tot dit weekend
groetjes
Sacha en fam

Miep Stam

Michelle en Eric: goede reis, heel veel plezier. Ik geniet mee via jullie site!
Liefs, Miep.

Simone

Ondanks dat onze vakanties een wereld van verschil zijn ben ik razend benieuwd naar jullie verhalen en foto's waarmee we jullie kunnen volgen. Ga heel maar dan ook heel erg genieten van al het mooie wat jullie gaan zien een meemaken, maar zoals ik jullie ken gaat dat zeker lukken.

Divertir-se!!!!!

Judith

Hi Kanjers,
Wat fijn dat het aftellen nu écht is begonnen! Wij gaan jullie volgen en wensen jullie ontzettend veel plezier en romantische tijden saampjes daar ;-)
Liefs Judith, uiteraard ook namens Will en de kids

Inge

Gingen jullie weg dan?

Inge en Rob

Geintje, heerlijk het komt eindelijk dichterbij.
Hoe heerlijk ik ons mannetje thuis vind, toch ook een beetje afgunst. Wat een mooie reis wordt dat. Maar door deze site maak ik het ook een beetje mee.
Nog lekker genieten van de voorpret, het echte werk komt er al snel aan!
Dag lieffies......
En een dikke zeverkwijl kus van Jasper

adri en barend

Hoi eric en michelle
nog even een berichtje van ons uit de Flipperstad
nog 1 dag werken en dan lekker lang genieten van elkaar
om heel veel mooie dingen te zien en lekker lui doen
maar niet te bruin worden hoor????
Michelle zaterdag nog veel succes met je examen
en ga dan ook heerlijk genieten.
groetjes van barend en adri liefs xxx

nicole

Lieve mensen,
succes vandaag met jullie lange vlucht,blijf jullie lekker volgen en geniet mee.x nicole

adri en barend

Hoi eric en michelle
geniet en we blijven jullie volgen
veel plezier groetjes van ons
barend en adri.

pa