Eric en Michelle in Brazilië!

SPANNEND!!

Hier zit ons leven voor de aankomende 2 maanden in. Altijd weer spannend of het past, maar het is gelukt! Nu nog even de laatste dingetjes in huis regelen, koelkast legen, vuilniszak weg, laatste afwas, etc etc. We hebben allebei nog geen rust in onze r..t, maar dat gaat goed komen :-)

Heel veel liefs van ons,

Michelle en Eric

Marlon

Ha bofkonten, veel plezier en geniet van deze super ervaring! En Michelle denk maar af en toe eens aan ons. ;) groetjes Marlon

Viola

Nu gaat het echt gebeuren! Die rust, dat komt denk ik pas in het vliegtuig. Was tenminste bij mij zo. Zoooo raar dat je dan een aantal uur later zo heerlijk ver bij je thuissores vandaan bent. Ga maar super genieten, blijf gezond en we lezen wel hoe jullie het hebben!

angelique

Hey wereldreizigers,
Op het moment dat ik dit typ staan jullie volgens mij op schiphol. Spannend!!!
Heel veel plezier, geniet van al het moois dat jullie gaan beleven en zeker ook van elkaar. Denk je nog af en toe aan ons? Ik zal zeker aan jullie denken en jullie volgen. Hasta la vista

George en Joke

Oh wat heerlijk die vliegtuidstoelen ( nou ja....?) lekker boekje/tijdschrift erbij. Kletsen, misschien slapen als het jullie lukt, filmpje kijken en dan een nieuwe ervaring samen beleven.......en dan jaaaah die heerlijke zon, zee ,natuur en muziek waar je niet bij stil kunt staan, ach gewoon een heerlijk land....toch????
liefs en een lach

Sacha

Hoi hoi, ik keek vandaag op mijn werk precies om 11.45 op de Schiphol site en zag dat het vliegtuig al vertrokken was dus dat is al goed begonnen, nu vliegen jullie ergens boven de oceaan op weg naar het Brazilie avontuur. We zijn zo benieuwd naar jullie verhalen.

veel liefs
Sacha en fam

gaby

Vandaag al even aan je gedacht, wat een lekker vooruitzicht! Eens even kijken hoe laat de vluchttijden waren? Als alles mee heeft gezeten moeten jullie er nu zijn!! Vlucht goed gegaan?

Nu lekker genieten, ontdekken en uitrusten en succes met die tassen sjouwen;-)

Groetjes Gaby