Eric en Michelle in Brazilië!

vliegveld Brasilia

Even een kort berichtje hier vanaf het vliegveld in Brasilia. Net 18 uur in de bus gezeten, het is me erg meegevallen alleen Eric had een beetje pech dat ie iemand voor zich had zitten die om de haverklap en vooral onaangekondigd zijn stoel op stand slaap zette. Niet echt fijn als je je benen niet kwijt kunt.... Nog even een paar uur rondhangen hier op het vliegveld en dan op naar de Pantanal, 1.5 uur vliegen hiervandaan. Spannend!

Wij vinden het erg leuk om alle reacties van iedereen te lezen, dus ga daar vooral mee door, dan gaan wij ook door met onze avonturen delen met jullie

Cool

Laterrrr

liefs,

M&E

Reacties

Reacties

Lex van den Boom

Hallo luitjes.
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie.
Met mij gaat het,afgezien van een onwillige heup,ook goed.
Er is een brief gekomen van de Aegon.Laat mij maar even weten wat ik er mee moet doen.
Vergeleken met jullie escapades kabbelt het leven hier rustig voort.(toch ook wel lekker).
Met veel plezier lees ik jullie reisverslag.
Als het niets wordt in de apotheek,kun je altijd reisverslaggeefster worden.Erik regelt de reis,draagt de koffers regelt je bankzaken en geeft de nodige rugdekking.
Inmiddels hebben we weer een gepromoveerde in onze familie,nl. Barbara.
Er moet toch iets in de gene poel van de van den boomen
circuleren wat deze familie zo succesvol maakt.(dan reken ik mijzelf nog niet mee.)
Op dit moment begint Gorkie onbedaarlijk te meuren,dus dit is het juiste moment om hem uit te laten,om erger te voorkomen.
Ik groet jullie vanuit een zonovergoten Gorinchem
Carpe diem.

George en Joke

Wat een mooie beschrijvingen en avonturen maken jullie mee.Zo bijzonder de symboliek van een kaars zo zie je maar zij is er waar je ook gaat......Michelle en Eric geniet nog even op een vlieghaven voor zover dat kan en straks weer in de wolken om jullie avontuur voort te zetten.
liefs xx

Inge

Ja dat is irri als je zo'n sociale voor je hebt zitten. Maar ja, wat doe je eraan. Volgende keer vanuit Chapada ongedouched de bus in. Zal misschien ook helpen....
Vandaag was het lekker tuinweer hier. We hebben lekker vanalles, en niets gedaan...heerlijk. Ik ben dit weekend vrij en we hadden niets gepland (ja ik weet het....hoe kan dit!!!)
Morgen wordt de moeder van Rob 65, dus hebben we de hele dag feest. Benieuwd hoe ons ventje dat gaat doen. Want met zo veel gezeligheid wil hij niet slapen! Vandaag zat hij trouwens ineens zelfstandig op z'n billen. Wat een wijsneus dan.
Rob en ik ga zo lekker bankhangen en een filmpje kijken. Kast ligt vol met vreten, Jasper ligt heerlijk te slapen.....wat is het leven toch mooi!
Dag skatjes

krommenie

laatste seconde van de extra tyd 2-3 voor PSV

groetjes

Madelon

Heeey reizigers!!

Wat een mooie verhalen en foto's zeg!! Ik krijg zelf ook weer helemaal zin om te gaan reizen ;-)
De natuur ziet er schitterend uit!!
Dus als het plan (of droom) van een eigen tentje opzetten in Brasil door gaat, dan meld ik me bij deze alvast als eerste aan om te komen werken!!

Geniet ervan!!

dikke kus

nicole

wat een bikkels zijn jullie pff doe je nog niet na hoor! Maar wel een geweldige ervaring denk ik als je die top hebt bereikt en dan die rotspunt brrrr supereng hoor!
Is het daar eigenlijk erg warm? en komen jullie ook bijzondere dieren tegen als je zo aan het lopen bent? Geniet maar lekker samen en ik ben benieuwd naar jullie nieuwe verhaal leuk hoor! gr en x nicole.

Thea

hahahaha ja da's erg belen zo'n slaap stand mannetje!
Ik ken het probleem en Michelle waarschijnlijk ook met 1.20 meter been; in een dorp vlakbij het dorp waar ik woon, noemen ze dat een "hoge zeikbak' haha hoe vind je die dan!
Ga door Michelle (en Eric ?) met dit fantastische reisverslag; ik ben al aan het sparen geslagen haha..
Groetjes Thea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!