Eric en Michelle in Brazilië!

Update Foz

Even een korte update: vanmorgen na het bijwerken van het weblog begon het er verdacht licht uit te zien buiten en het was ondertussen ook opgehouden met regenen. Het was te laat om nog naar de argentijnse kant te gaan, maar we zijn wel naar de watervallen in 'eigen' land gegaan. Dit was wél goed te doen met ov, dus snel omgekleed, spullen gepakt en een half uur later zaten we in de bus :-). Het was supermooi aan de brazilaanse kant, je ziet dan het totaalplaatje van álle watervallen aan de overkant. Het was wel een stuk kleiner dan de Argentijnse kant, maar dat kwam juist wel goed uit, omdat we maar een paar uurtjes hadden. Na het park zijn we naar het 200 meter verderop gelegen vogelpark gelopen. Ook dit was erg mooi, je loopt in hele grote vollières tussen de mooiste gekleurde vogels, in alle soorten en maten. Als het weer morgen ook weer meezit gaan we toch nog een keer naar de argentijnse kant, om de trail af te maken. Dat betekent wel dat we nu weer onze backpacks moeten inpakken... Ik heb dus ook geen tijd meer om nog foto's te uploaden, maar geduld is een schone zaak. Ciao! Liefs, M&E

Reacties

Reacties

Inge

Hai, voor jullie beeldvorming ;) Ik zit nu in mijn hemdje buiten mezelf insmerend, want de ZON schijnt......en goed. Heerlijk weer!!!!
Even snel een berichtje, want jasper begint boven wakker te worden. Rob is (helaas) optreden dus ik ga hem zo uit bed halen en dan lopen we (in zomerkleding YES) nog even naar de markt om een heerlijk pilsje te pakken in de zon (weer YES!).
Jullie stralen helemaal op de foto's, fijn dat jullie zo genieten. Ik hoop ook dat jullie reis nog lang en mooi mag zijn. Maar ik vind het ook heerlijk straks om weer lekker met jullie in de tuin een rose open te trekken en als de zon onder gaat wat hout op ons "kampvuur" te gooien tijdens een rustig en ontspannen potje Ligretto......
Nou ik ga er eentje uit bed halen en er eentje pakken!
kus van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!