Eric en Michelle in Brazilië!

Kan het toch niet laten ;-)

Toch nog even een laatste nieuwtje: we staan op de website skhb.org, onder het kopje 'nieuws' en dan 'laatste nieuws 27 mei'. Er staan ook wat foto's onder het kopje 'het kindertehuis', 'fotoalbum' en dan 'laatste upload'. Helaas zijn de foto's behoorlijk misvormd, maargoed, je kan nie alles hebben hè. Ps De wasmachine draait op volle toeren, de tassen zijn uitgepakt, de souvenirs staan in de kast, mooie bloemen op tafel van broer en schoonzus, kortom: we zijn weer thuis....jeetje, wel effe wennen hoor, tis toch een soort van cultuurshock..... Merk ook dat ik moeilijk afscheid kan nemen van het weblog, vind het veels te leuk :-) Nou ja, dit was het dan (denk ik) toch echt...houdoe en bedankt ;-) M&E

Janneke

Welkom thuis en hopelijk tot snel een keertje.

Viola

welkom thuis! Enne, toch maar op facebook dan?

Judith

Lieve eric en michelle, welkom thuis en hopelijk tot snel! Eric, we bellen komende week ff, okay? Dikke x, judith

Marlon

Welkom thuis,wat gaat de tijd toch snel,cliche maar waar. Succes met t wennen aan t nederlandse leven en de stage. Groetjes Marlon

yvonne breedveld

hallo eric en michelle

was erg leuk om jullie verhalen te lezen en foto s te bewonderen.
succes weer in nederland
groetjes yvonne

gaby

Hey reizigers,

Welkom thuis!! Back to real life... :-(

Gelukkig hebben jullie deze weblog en de supergave foto's om aan jullie reis terug te denken. Ik wens jullie voor maandag succes; voor de stage en als de wekker af gaat.

groetjes gaby